دانلود Mozilla Thunderbird 102.6.1 نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل
آپدیت شده

mozilla thunderbird
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۴ دی ۱۴۰۱
دفعات بازدید
3,932
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Thunderbird در لغت به معنای “مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق” نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد. Mozilla Thunderbird نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان میاورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. ..

دانلود The Bat Professional 9.3.3 مدیریت ایمیل
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دفعات بازدید
1,453
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

نرم افزار The Bat Professional یک کلاینت برای نامه های الکترونیکی با پشتیبانی ازحسابهای کاربری POP3  چندگانه، Multithreading بصورت دقیق، استاندارهای MIME  و Uuencode، فایلهای چندرسانه ای، قالبهای پیغام، حداقل نمودن به System Tray، هشدار در هنگام دریافت پیام، صدور مجوز APOP  ، و PGP می باشد که با دارا بودن تمامی مزیتهای اصلی و کاربردی، قابلیتهایی را ارائه می نماید که باعث می شود بتوانید از ارسال ایمیل و مدیریت آن تجربه ای ساده ولذت بخش و کاملا جدید داشته باشید. البته تمامی این قابلیتها بصورت کامل با سیستم عامل ویندوز همخوانی داشته و با آن سازگار می باشد. همچنین در این نرم افزار ویرایشگری سریع و ساده خواهید یافت که از ویژگی های همچون، پررنگ نمودن متن و نیز توزیع کننده ایمیل برای مدیریت پیام ها برروی سرور به وبی پشتیبانی می نمایند.

دانلود Microsoft Exchange Server 2019 CU5 x64 MSDN اکسچنج سرور 2019
آپدیت شده

Microsoft Exchange Server 2019
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
دفعات بازدید
1,542
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Microsoft Exchange Server 2019 یکی از پروژه‌ های بخش تولید Microsoft Server است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت Email، تماس ها، تقویم را فراهم میکند و میتوان از ابزارهایی مانند Microsoft Office Live Communications Server برای پیام رساندن فوری از آن استفاده کرد، از جمله کاربردهای فراوان Exchange Server قابلیت راه اندازی Public Folder به منظور به اشتراک گذاری ایمیلهای دریافت و ارسال شده توسط کابران است. نکته مهم قابلیت تعیین دسترسی کاربران جهت خواندن و یا پاک کردن و ساختن نامه‌ ها و فولدر هاست به صورتی که یک کاربر فقط بتواند ایمیلهای خودش یا دیگران را بخواند و پاک کند. از دیگر نکته‌ های قابل بحث قابلیت اتصال چند سرور به یکدیگر و دسته بندی کابران است .

دانلود eM Client Pro 7.2.36908.0 مدیریت ایمیل در ویندوز
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲ آبان ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,175
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

eM Client یک پردازشگر email طراحی شده برای ویندوز میباشد که دارای ابزار و ویژگی های قابل توجهی است مانند: تقویم ها، تماس ها، و کارها. این برنامه به راحتی قابل استفاده برای کلیه کاربران در هر سطحی از تجربه و توانایی میباشد. با توجه به کاربری آسان و قابل فهم آن،  شما میتوانید یک حساب جدید و شخصی حاوی اطلاعات تقویم و تماس ها، IMAP و SMTP،  برنامه گپ و گفتگو، برای خود باز کنید. علاوه براین، این برنامه توانایی تشخیص مشکلاتی که پیش می آید را دارد

دانلود Mailbird Pro 2.7.0.0 مدیریت قدرتمند اکانت های ایمیل
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲ آبان ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,119
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Mailbird یک کلاینت زیبا برای مدیریت ایمیلهای شماست. اگر سرزدن به ایمیلهای مختلف برایتان دشوار است، اگر گهگاهی فراموش میکنید که ایمیلهای خود را چک کنید و یا از چک کردن تحت وب ایمیلهای خود خسته شده اید میتوانید این برنامه را امتحان کنید. این برنامه با فراهم کردن یک محیط یکپارچه و واحد امکان چک کردن انواع ایمیلهای یاهو، هات میل، جیمیل و … را فراهم میکند. تنها کافی است برای یکبار تمامی ایمیلهای خود را وارد این برنامه کنید تا هر وقت ایمیلی برایتان ارسال شد فورا در جریان قرار بگیرید.با وجود این برنامه دیگر نیازی نیست به سایت جیمیل، یاهو میل و … مراجعه کنید. همینجا میتوانید ایمیلهای خود را مدیریت کنید. ایمیلهای خوانده شده را آرشیو، حذف و یا کپی کنید. در این برنامه نوشتن ایمیلهای قالب بندی شده و ارسال به چندین گیرنده کار ساده تری است و به دلیل ویندوزی بودن برنامه ارتباط بهتری از برنامه های تحت وب با آن برقرار خواهید کرد. این کلاینت ایمیلی امکانات و ویژگی های مختلفی دارد که استفاده صحیح از آنها باعث صرفه جویی زمانی زیادی خواهد ..

دانلود Postbox 6.1.1 مدیریت اکانت های ایمیل
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۵ مرداد ۱۳۹۷
دفعات بازدید
916
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Postbox نام نرم افزار عالی برای مدیریت سریع ایمیل ها و همچنین دریافت نوتفیکیشن ایمیل های جدید به محض دریافت ایمیل می باشد. توسط نرم افزار Postbox شما قابلیت مدیریت همزمان چندین اکانت ایمیل را دارا می باشید و علاوه بر آن قابلیت دریافت و ذخیره RSS و دریافت سریع آپدیت RSS را دارا می باشید. نرم افزار دارای رابط کاربری تمیز و آسان می باشد و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به ایمیل های خود دسترسی داشته و انها را مدیریت کنید. از قابلیت های ویژه این نرم افزار می توان به قابلیت پاسخ سریع ، دارا بودن نمونه های زیبا و مختلف برای امضا ، پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن و پشتیبانی از شکلک ها اشاره کرد.

دانلود Gammadyne Round-Robin Mailer 16.0 ارسال و دریافت ایمیل برای ویندوز

Round-Robin Mailer
مطلب نوشته شده
۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
دفعات بازدید
808
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Gammadyne Round-Robin Mailer نرم افزاری می باشد که به شکل اختصاصی برای لیدر ها و مدیران توسعه داده شده است. آیا مدیر یک شرکت هستید و در کار خرید و فروش انواع اجناس فعالیت می کنید؟ برای مدیریت نیاز به ارتباط با عده زیادی از کاربران دارید؟ این نرم افزار دقیقا برای همین منظور توسعه داده شده است. شما می توانید آن را به شکل مستقیم به POP3/IMAP4 mail server وصل نمایید. ایمیل های شما به شکل مستقیم در دسکتاپ دریافت می شوند و می توانید آن هار ا مشاهده نمایید. هم چنین امکان Forward کردن آن ها به هرکدام از اعضایی که می خواهید وجود دارد. برخلاف دیگر نرم افزار های مشابه، نیازی نیست که این برنامه را بر روی یک سرور نصب کنید، امکان استفاده از آن در رایانه های شخصی نیز وجود دارد. آمار های مختلفی نیز برای شما ایجاد می شود، شامل این که چه تعداد ایمیل به هر کدام از اعضا فوروارد شده است

دانلود MDaemon Private Email Server 17.5.3 + Security Plus 5.5.1 میل سرور MDaemon
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۹ فروردین ۱۳۹۷
دفعات بازدید
11,108
تعداد نظرات
۸
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

MDaemon نرم افزار بی نظیریست که بهترین امکانات را در اختیار شما میگذارد تا بتوانید یک Mail Server به صورت POP3/SMTP روی ویندوز راه اندازی کنید. این نرم افزار به چندین کاربر اجازه می دهد تا روی یک شبکه محلی دسترسی به ایمیل ها داشته باشند و از آنها استفاده کنند، بویژه اینکه می توانید حتی از یک کانکشن (مثل Dial-up یا PPP) به میل سرور دسترسی پیدا کنید.

دانلود SendBlaster Pro Edition 4.1.9 ارسال ایمیل های گروهی

مطلب نوشته شده
۵ دی ۱۳۹۶
دفعات بازدید
1,009
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

SendBlaster نرم افزاری توانمند جهت ارسال ایمیلهای گروهی و تبلیغات ایمیلی است. با استفاده از این برنامه به راحتی میتوانید انواع لیستهای خبری و ایمیلی را راه اندازی و مدیریت کنید. برنامه همچنین از یک سرویس ابری برای ردیابی ایمیل ها برخودار است که به واسطه آن شما میتوانید گزارش لحظه به لحظه ایمیلهای ارسال شده را مشاهده کنید و با ابزارهای در دسترس کمپین تجاری خود را بهبود ببخشید. بسیاری از راه حلهای مشابه به صورت اینترنتی و وب بیس ارائه شده اند که معمولا با دریافت هزینه های ماهانه نیز همراه هستند.به کمک این برنامه میتوانید در محیط آشنای دسکتاپ ویندوز کمپینهای تبلیلیغاتی خود را ایجاد و مدیریت کنید. این راه حل سریعتر، امن تر و دسترس پذیرتر است. یک ایمیل تبلیغاتی بایستی جذابیتهای بصری داشته باشد طوری که کاربر در یک نگاه بتواند به آن جذب شده و از طریق آن به وبسایت ما مراجعه کند. این برنامه ابزارهایی در اختیار شما قرار میدهد که به کمک آن میتوانید ایمیلهایی زیبا طراحی کنید. قالبهای آماده فراوانی وجود دارد که شما میتوانید بر اساس سلیقه خود یکی را ..

دانلود Maxprog eMail Extractor 3.7.1 استخراج آدرس های ایمیل

مطلب نوشته شده
۲ مرداد ۱۳۹۶
دفعات بازدید
912
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

این نرم افزار ابزاری قدرتمند برای استخراج آدرس ایمیل ها از هر نوع متن است. email Extractor با سرعت و کاربری آسان تمام آدرس های معتبر ایمیل های شما را بازیابی کرده و یک فایل خروجی که تنها شامل آدرس های ایمیل با فرمت صحیح است را به شما تحویل می دهد. استفاده از email Extractor بسیار ساده است. برای این کار کافیست فایلهای خود را روی آیکون email Extractor دراپ کنید یا با دابل کلیک بر روی این آیکون و باز کردن پنجره ی اصلی، فایل و فولدر های مورد نظرتان را درون پنجره قرار دهید. این نرم افزار برای ساختن لیست ایمیل های مشتریان یا مخاطبان با استفاده از فایل های ایمیل شما بسیار کارآمد است.