دانلود Ashampoo Backup Pro 17.02 بک آپ گیری از اطلاعات
آپدیت شده

ashampoo-backup-pro
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱ دی ۱۴۰۱
دفعات بازدید
1,340
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Ashampoo Backup Pro نرم افزاری جدید ، قدرتمند و حرفه ای ، در زمینه بک آپ گیری از اطلاعات شما در دنیای داده های کامپیوتری است. امروزه بحث امنیت داده و نگهداری از آنان ، به یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران کامپیوتری تبدیل شده است. بسیاری از کاربران حجم عظیمی از داده ها را در هارد دیسک رایانه و یا لپ تاپ های خود نگهداری می کنند ، این اطلاعات می تواند شامل تصاویر خاطره انگیز و یا فیلم های مورد علاقه آن ها باشد. یا در مواردی ، این اطلاعات می تواند به اطلاعاتی حیاتی و مهم نظیر اسناد و … مرتبط باشد. در چنین مواردی ، مسلئه بک آپ گیری از اطلاعات بسیار لازم و ضروری شمارده می شود. تصور کنید بر حسب یک اتفاق یا تصادف ، اطلاعات خود را از دست بدهید ! از این رو دارا بودن نسخه ای پشتیبان از داده ها ، امری ضروری به شمار می رود.

دانلود AAOMEI Backupper All Editions 6.9.2 + WinPE تهیه‌ بکاپ از هارد دیسک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,433
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

AOMEI Backupper نرم‌افزار جامعی است با قابلیت‌های فراوان که به شما در تهیه‌ی پشتیبان از فایل‌ها، فولدر‌ها و پارتیشن‌ها و همچنین بازیابی آن‌ها در مواقع لزوم، کمک می‌کند. این نرم‌افزار از کاملترین نرم‌افزارهای بکاپ‌گیری برای کامپیوتر رومیزی، لپ‌تاپ و Workstation ها می‌باشد. از هرچیزی هرجایی خواستید به شیوه‌های مختلف پشتیبان تهیه کنید. سپس همه‌چیز را با استفاده از فایل ایمیج بکاپ، بازیابی کنید.

دانلود FBackup FBackup 9.7.617 تهیه بکاپ از اطلاعات
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ خرداد ۱۴۰۱
دفعات بازدید
1,652
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

FBackup نرم افزاری کاربردی برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات می باشد. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده بوده و قابلیت تهیه نسخه بک آپ به صوت خودکار و در زمان های معین را دارا می باشد، همچنین از فشرده سازی بک آپ ها و قرار دادن رمز عبور بر روی آنها نیز کاملا پشتیبانی می کند. علاوه بر فشرده سازی اطلاعات در نرم افزار ،شما می توانید یک کپی دقیق از فایل ها و پوشه ها و ساختار آنها نیز تهیه کنید.

دانلود Iperius Backup Full 7.2.1 بکاپ گرفتن از فایلها در فضاهای ابری
آپدیت شده

Iperius Backup
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۸ اسفند ۱۳۹۹
دفعات بازدید
1,774
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Iperius Backup نرم افزاری کاربردی و حرفه ای برای استفاده از سرویس های حافظه ابری که توسط کمپانی‌ های مشهور مانند گوگل یا مایکروسافت ارائه میشود. تنها با یک کلیک ساده قادر خواهید بود فایل هایتان را در Google drive یا Dropbox یا Microsoft skydrive ذخیره نمایید. این ذخیره پشتیبان را تنها با چند کلیک میتوانید بخش بندی کنید و در نهایت از یک امنیت اتوماتیک کامل که توسط رمزگذاری aes 256bit اجرا میشود، برخوردار شوید. Iperius Backup از پیشرفته ترین تکنولوژی های درایو ویندوز استفاده میکند. و قادر به کپی گرفتن از تمام سیستم اجرایی و تهیه بک آپ با سرعت بالا میباشد iperius backup قادر به کپی ی کامل دیسک و بازگردانی سیستم در چند دقیقه میباشدیکی از بهترین و امن ترین روشهای نگه داری اطلاعات، ذخیره سازی نسخه بکاپ فایلهای مهم در فضاهای ابری مانند گوگل درایو، دراپ باکس و … است. Iperius Backup دقیقا با هدف ساده سازی این فرایند عرضه شده است. توسط این برنامه تنها با چند کلیک خواهید توانست اطلاعات خود را در فضاهای ذخیره سازی ابری مانند گوگل درایو، اسکای درایو، دراپ ..

دانلود Deep Freeze Enterprise 8.60.220.5582 / Server 8.38.270.5256 حفاظت از ویندوز در برابر تغییرات
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۱ دی ۱۳۹۸
دفعات بازدید
3,455
تعداد نظرات
۳
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

 Deep Freeze نام نرم افزاری است که در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها بیشترین کاربرد را دارد و یکی از محصولات شرکت Faronics است. این نرم افزار تمامی تغییرات نرم افزاری را بعد از تنها یک Restart کردن کامپیوتر به حالت قبل برمی گرداند حتی اگر ویروسها ویندوز را آلوده کرده باشند.همچنین این نرم افزار امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها، ویروس ها، جاسوس ها، کرم ها، اشکالات نرم افزاری، هر نوع خرابکاری خواسته و نا خواسته از جمله فرمت کردن پاک شدن فایل ها و پوشه ها، دستکاری تنظیمات سیستم، تنظیمات نرم افزاری، تنظیمات شبکه، تنظیمات سخت افزاری و … را برای شما به همراه خواهد داشت. جالب است بدانید که برای استفاده از نرم افزار Deep Freeze شما احتیاج به هیچ نوع تخصصی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است . شگفتیهای این برنامه تمامی ندارد ! حتی اگر ویندوز شما پاک هم بشود ! میتوانید آن را با یک ریستارت ساده نجات دهید . با این برنامه امنیت مطلق و واقعی در مقابل هکر ها ، ..

دانلود EASEUS Todo Backup Technician 11.0.1.0 / Advanced Server 13.0.0.0 / WinPE پشتیبان گیری
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲ دی ۱۳۹۸
دفعات بازدید
2,204
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

EASEUS Todo Backup نرم افزار قدرتمند و بسیار مفیدی در زمینه ی پشتیبان گیری از فایل های تحت ویندوز می باشد که برای تهیه نسخه پشتیبان ویندوز سرور و بازیابی کامپیوتر از مشکلات فیزیکی و مجازی محیط ویندوز سرور می باشد. تهیه نسخه ی پشتیبان و بازیابی توسط این نرم افزار، دارای ویژگی هایی مانند سرعت بالا، پشتیبانی از فایل ها، بازیابی مشکلات، جابه جایی نسخه پشتیبان پایگاه داده های سرور SQL و بازیابی آن، زمان بندی تهیه نسخه پشتیبان به صورت حرفه ای و در نهایت بازیابی فراگیر و جامع آن می باشد. از قابلیت های قابل ذکر در این نرم افزار امکان بک آپ گیری به صورت ریموت روی سروری دیگر از طریق FTP است. این امکان برای کسانی که می خواهند بکاپ روزانه داشته باشند امکانی بسیار عالی است. همانطور که می‌دانید، حفظ و ذخیره‌سازی اطلاعات موجود بر روی سرورهای رایانه‌ای از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. از آنجا که این گونه اطلاعات مستقیما با کاربردهای شبکه در ارتباط هستند، لازم است که همواره یک نسخه پشتیبان از آنان بر روی سیستم کاربر موجود باشد. علاوه بر موارد ..

دانلود Nero BackItUp 2020 v22.0.1.9 نرم افزار پشتیبان گیری Nero
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۵ آذر ۱۳۹۸
دفعات بازدید
3,341
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Nero BackItUp اگر اطلاعات شخصی شما از جمله عکس های به یاد ماندنی خانوادگی، اسناد مالی مهم، فایل های موسیقی و … از بین برود، غیر قابل جایگزینی خواهند بود، نرم افزار Nero BackItUp به این منظور که شما بتوانید کنترل کاملی در زمینه حفاظت از اطلاعات خود داشته باشید، طراحی شده است. نرم افزار Nero BackItUp ابزارهایی با کاربرد آسان و تکنولوژی مطمئن را برای شما فراهم نموده است تا قادر باشید از فایل ها مهم خود برای هارد درایو و یا ذخیره سازی های آنلاین (Online Storage) یک پشتیبان تهیه کنید. Nero BackItUp قابلیت تنظیم برای اجرای پشتیبان گیری خودکار و آگاه سازی شما از طریق دریافت ایمیل را نیز دارد.

دانلود Goodsync Enterprise 10.10.15.5 بک آپ گیری و هماهنگ سازی فایل
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۰ آذر ۱۳۹۸
دفعات بازدید
2,418
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Goodsync نرم افزار کاربردی جهت تهیه فایل پشتیبان ( بکاپ گرفتن ) و هماهنگ سازی فایل ها می باشد. هنگام اجرا نرم افزار در ۲ ستون پوشه هایی که قصد همگام سازی آنها را دارید میتوانید مشاهده کنید. همگام سازی فایل یعنی زمانی که تعداد زیادی پوشه و فایل مشابه در ۲ یا چند مکان مختلف دارید برای همگام سازی آنها ( به طور مثال در جایی دیگر یکی از فایلهای شما حذف شده اما نمی دانید کدام فایل بود ) به صورتی که در هر ۲ یا ۳ مکان مختلف فایلها و پوشه های شما مانند هم باشند ( که به این کار بکاپ گرفتن هم میشه گفت ) نرم افزار Goodsync به صورت خودکار پوشه ها و فایل را با یکدیگر مقایسه میکند و در صورت نیاز عملیات همگام سازی فایل ها را انجام می دهد، که نرم افزار قابلیت همگام سازی در تلفن همراه ، حافظه های قابل حمل ، شبکه ، اینترنت و پروتکل FTP و SFTP را نیز دارا میباشد. نرم افزار از الگوها و روش های خاصی برای همگام سازی میتواند استفاده کند به ..

دانلود O&O AutoBackup Pro 6.1 Build 127 همگام سازی اطلاعات
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۰ آذر ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,247
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

O&O AutoBackup یک نرم افزار برای همگام سازی (synchronize) فایلهای موجود در هارد کامپیوتر شما و درایو های USB (مانند هارد اکسترنال) به صورت اتوماتیک است،به عنوان مثال میتوانید تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل میکنید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده مانند سند و.. صورت گرفته است، نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند.

دانلود 2BrightSparks SyncBackPro 9.2.12.0 تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۰ آبان ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,420
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

SyncBackPro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید. امکان اسکریپت نویسی از دیگر قابلیت های مفید این برنامه است. SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد. این اسکریپت ها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبان های مختلف نوشته شده اند. دستورالعمل اسکریپت ها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است. این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.SyncBackPro به جای ذخیره سازی اطلاعات موجود در رم (حافظه)، از بانک اطلاعاتی برای ذخیره اطلاعات مربوط به فایل های کپی شده استفاده می کند. این به این ..